Organisering – inspirasjon

Organisering

Jeg snakket med en venninne her om dagen som har meldt seg på et online ryddekurs. Og på den nettsiden var det tilgang til en test for å se hvilken organiseringstype du er. 

Jeg ble gresshoppe. 

Det sier deg kanskje ikke så mye? Vel, kort fortalt betyr det at man liker mikro-organisering. I tillegg vil en gresshoppe ha alt på en bestemt måte. Spot on. 

Oppbevaring i skjenken 

I dag tenkte jeg å vise hvordan jeg organiserer og oppbevarer i skjenken.

Organisering inspirasjon

Organisering inspirasjon

I den øverste skuffen samler vi alle iPader, Mac, høyttalere og telefonlader. Elektronikken havner her. Andre ladere og ledninger oppbevarer jeg i en kurv i et annet skap.

Organisering inspirasjon

I skuff nr 2 oppbevarer jeg servietter og lys. Jeg kunne med fordel lagt de fine serviettene over de sorte Halloween-serviettene ser jeg nå, haha. Denne skuffen gleder jeg meg til å fylle med vårlige servietter og lys. 

Organisering inspirasjon

Den siste skuffen er besøk-skuffen. Her oppbevares gave-poser, ballonger, papptellerkener og bestikk.  Ett tips: ha en liten bunke med kort liggende til de gangene du skal gi en gave, men har glemt å handle kort. 

Organisering inspirasjon

I skapet ved siden av oppbevares middagservise for 12 personer. 

I hyllen over oppbevares vin og cognac (som vi aldri drikker?) men det tror jeg ikke er så interessant å se.

 

Vil du se noe mer? Oppbevaring på badet eller vaskerommet? Oppbevaring av uteklær? Gjerne gi tilbakemelding om det er noe du vil se. 

 

Vask og organisering av kjøleskap se her

4 kommentarer
    1. Gleder meg til å jobbe i hagen etter en lang vinter, og tror nok dessverre at stemor er for tidlig enda.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg