Tips til påskeverksted

Fine produkter til påskeverksted

På mandag var jeg innom Panduro for å  handle inn til påskeverksted. De har så mye fint der nå at jeg endte opp med en bærepose full av hobbysaker. 

Blant annet disse hvite påskeeggene som ungene skal få male og dekorere før påske. 

Tips inspirasjon påskeverksted

Det er salg på mye av påskepynten så jeg kjøpte både maling, pensler og eggstativ for maling av små egg.

Påskeverksted tips og inspirasjon

I tillegg fant jeg et sett påskekyllinger med partyhatter og enda flere egg til dekorering. Eggene på bildet under var enkle å dekorere og er en fin aktivitet for de minste barna. 

Påskeverksted tips og inspirasjon

Eggene laget vi i går og de var veldig enkle å lage med overraskende lite rot og søl. Litt ujevnheter ble det jo, men det hører med når små barnehender dekorerer. 

Påskeverksted tips og inspirasjon

Nå begynner det så smått å bli litt påskestemning her hjemme. Med røsslyng i krukker utenfor, gule tulipaner i stuen og gul ildtopp på kjøkkenet. 

 

Jeg har flere ideer til utendørs påskedekorasjon som kommer på bloggen i løpet av de neste dagene 🐣

 

Tips til eggjakt her

Tips til innendørs aktiviteter for barn se her

4 kommentarer

Siste innlegg