DIY donutvegg

Inneholder annonselenke


DIY donutvegg

Jeg har lenge ønsket meg en donutvegg. Jeg vet ikke helt hvorfor, for jeg spiser aldri donuts, men det er bare noe med den donutveggen som er så fin.

Derfor tok jeg saken i egne hender da mannen plutselig kom hjem med 8 donuts i går for servere til halloween.

Donutvegg

Ikke rakk jeg å male, spikre og sage noe, og heller ikke bestille på nettet. Derfor fant jeg bokstavtavlen min, tok bort alle bokstaver til sitatet «coffee always understands» og byttet de ut med «halloween.» 

Du finner bokstavtavle her

For å henge opp donutsene har jeg brukt binders som jeg har strukket ut og formet til en krok. 

Donutvegg

En veldig enkel DIY donutvegg, men det fungerer fint når du har dårlig tid. 

 

Om du ønsker å kjøpe ferdige donutvegger finner du det her 

Donutvegg

Donutvegg treat yourself her

Donutvegg til bryllup her

Donutvegg regnbue her

Donutvegg flaggermus her

 

God feiring 🎉

 

DIY kakaostasjon se her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg