Antrekk til festsesongen

Inneholder annonselenker bubbleroom 

Festsesongen nærmer seg, og kalenderen vil snart fylle seg opp med sosiale happeninger. Det starter allerede i slutten av oktober, og varer gjerne til 1. januar. I år har samboeren min julebord med følge også, som betyr at jeg skal få være med. Nærmere bestemt på Holiday Club i Åre. Jeg har derfor vært på leting etter antrekk og tenkte å dele mine favoritter med dere her. 

                                                 Kjoler til en rimelig pris
Kjole i vid passform HER

Skjørt og topp i ett HER

Jumpsuit HER

Lang kjole HER

Rød kjole HER

Topp i fløyel HER


Sølvfarget topp HER

Det kommer et innlegg med noen beauty-hacks snart. Tips og triks mot den kommende festsesongen. 

Nå skal vi komme oss avgårde i skøytehallen. Der har vi en avtale med en annen barnefamilie,før det blir en skogtur etterpå. Også tenkte jeg å blåse støv av bålpanna vår i dag også. 

Nyt lørdagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg