Appen som holder styr på hverdagen

Hverdagen er godt i gang. Og med det så innebærer det lekser, fritidsaktiviteter, møter og jobbreiser.

3 timeplaner henger på kjøleskapet for en kjapp titt hver morgen. Turdager, fotografering, det er mye å holde styr på.

Derfor føler jeg meg helt avhengig av denne appen i hverdagen. En app som holder styr på livet mitt.

  Famcal- 

app kalender hele familien

Med denne appen holder jeg full oversikt over alle timeavtaler, forelsninger, jobbreiser og fritidsaktiviteter til ungene.

Appen er gratis og kan synkroniseres med alle i familien.

Som en bonus inneholder appen en To-do-liste og handleliste i tillegg. Står du på butikken og handler noe som står på listen så er du bare et tastetrykk unna så er matvaren fjernet fra listen på alle sin telefon. Dermed har du alltid oversikt over hva familien trenger.

Det er iallfall min favorittapp, og kanskje blir det også din?

Famcal heter den.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg