Appen som gjør hverdagen enklere

Jeg må tipse dere om en app. Livets app. Hvertfall om du liker å ha god oversikt. Appen heter FamCal, og er en app med kalender, handleliste, og gjøremål i ett, som du kan synkronisere med flere familiemedlemmer. Det beste av alt er at jeg har synkronisert turnusen min, så alle vaktene mine ligger i kalenderen synlig for både meg og familien.

Har du en ny avtale i morgen som du fører inn i kalenderen, så kommer det opp for alle som har synkronisert kalenderen med deg. Genialt spør du meg.

Har du noen apper å anbefale? Jeg elsker å oppdage nye apper.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg