Årets pakkekalender

Inneholder annonselenker

Rituals pakkekalender 

I helgen handlet jeg inn kalenderen for i år, og i år endte jeg opp med Rituals sin kalender.  Jeg er så fornøyd med produktene jeg har brukt fra det merket før, og deodoranten til rituals er min favoritt av alle deodoranter.

Kalenderen fikk jo faktisk terningkast 5 hos minmote også. (Ingen reklame, bare veldig engasjert over egen kalender.)

Rituals kalender

 

Rituals kalender

Jeg gleder meg så til å åpne en luke hver dag. Jeg kommer til å vise frem produktene her inne og anbefale de produktene som er best. 

Rituals pakkekalender

Min kalender kostet 980,- 

Hos kicks ser jeg de har en kalender fra Rituals til bare 650,-

Rituals pakkekalender

 Rituals kalender finner du her

Rituals pakkekalender

Min favoritt deodorant her

Pakkekalender rituals

Gavepakke for herrer her

Rituals pakkekalender

Gavepakke til henne her

Jeg gleder meg så til å åpne alle 24 lukene, og jeg gleder meg også til å fortelle dere om jeg oppdager noen nye gode produkter 🎁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg