Anbefalt bok om følelser og oppdragelse

annonselenke norli


God onsdag

Jeg sitter i bilen på vei til hytta nå. Og med kaffe på termokoppen, og sovende barn i baksetet, så jeg mitt snitt til å få lest en bok.

Og akkurat nå leser jeg «hva er det jeg føler?» av John Gottman og Frode Thuen.

Bok om følelser Bok HER

Boken handler om emosjonstrening, der forskning viser at barn som lærer å håndtere vanskelige følelser tidlig får det enklere senere i livet.

Jeg elsker å lære mer, få råd og verktøy å bruke i hverdagen. Spesielt når det kommer til oppdragelse. Derfor liker jeg denne boken godt. 

 

Uansett, det er fri i morgen og det er meldt nydelig vær. Håper du nyter fridagen din ♥

Og følg meg gjerne på Snapchat her


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg