Cappuccino og filmanbefaling

Cappuccino må være min favoritt kosedrikk om høsten. Det er jo så godt. I desember byttes den ut med julekaffen til Evergood, men enn så lenge er det cappuccino i helgene.

Baby its cold outside ❄️

 

F I L M A N B E F A L I N G

På fredag da jeg var hjemme med begge ungene så kjøpte vi oss en ny film på iTunes. Jeg var egentlig på jakt etter en grøsser til halloween, men da alle viste seg å være engelsktalende så endte vi opp med Grinchen i stedet. Og FOR en film! 

Grinchen er en klassiker som kom ut i 2018 og handler om denne grønne karen. En liten grinebiter med et hjerte som er to nummer for lite.

Den er morsom for både voksne og barn og har i tillegg et fint budskap. Den gir masse julestemning med alle de fine julegatene og hyggelige atmosfæren. Bortsett fra stemningen til Grinchen da, men det ender opp med å bli bare komisk. Anbefaler denne, vi så den to ganger på samme dag hehe. 

Nå skal jeg sette meg ned og lage en fotobok fra ferieturene våre. Det er et samarbeid som jeg har med Japan foto. Mer om det kommer senere.

Ha en fortsatt fin søndag 💛

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg