Daidalosbursdag

Inneholder annonselenker


Daidalosbursdag

Da vår 5-åring feiret bursdagen sin i år hadde vi Daidalos som tema. Temaet er inspirert av den store suksessen som går på NRK om dagen.

Og nå tenkte jeg å dele med deg hvordan du kan arrangere en daidalosbursdag.

Daidalos 

Daidalos bursdag

Vi kjøpte et Daidalos fest-sett HER

som inneholder alt fra innbydelser, duk, tallerkener, kopper, godteriposer og vimpler. 

Daidalos bursdag

 

Livspuck

For å lage livspuck kjøpte jeg LED-lyslamper HER som jeg spraymalte med gullfarge.

For å få grønt lys i midten klipte jeg ut grønn plast fra en kiwi-pose og limte plasten på glasset på LED-lyset.

Daidalosbursdag

For å lage memory-spill printet vi ut disse arkene fra NRK sine nettsider. 

Daidalosbursdag

På bildet under har jeg limt utklipte memorymerker på stiv papp.

På baksiden har alle brikkene et memory spørsmålstegn, akkurat som i Daidalos sitt spill.

Daidalosbursdag

Daidalos bursdagPå bursdagen spilte vi Daidalos-sanger som ligger ute på Spotify.

Vi hadde discolys og delte ut godteriposer. Godteriposer hører med i festpakken jeg linket til.

Til servering hadde vi grønn konditorfarge i muffins og kaker og til drikke serverte vi grønn saft.  

Det ble en stor suksess 🎉 

 

Tips til barnebursdag med pølsebod se her

Tips til deg som har bursdag i julen her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg