Den fineste julekolleksjonen

Årets julekolleksjon 

Hvert år kommer Holmegaard ut med en ny kolleksjon til jul, og hvert år kjøper jeg meg to glass av hver sort. I år er dette julekolleksjonen til Holmegaard.

Holmegaard  Juleflaske 2019//Holmegaard småglass 2019//Holmegaard  vannglass 2019 //Holmegaard  gløgglass 2019//Holmegaard kakeboks 2019 

Vannkaraffel og kakeboks har jeg fra tidligere kolleksjon, og det er ingenting som gir meg mer julestemning enn å fylle den kakeboksen med pepperkaker i desember. Men jeg må ærlig innrømme at årets kolleksjon er finere enn min. Det er noe ekstra koselig med ski og kjelke.

Julekolleksjon

Nå fikk du en sniktitt i den ene julehyllen min også.

Og med det samme; her er et bilde fra julefrokosten i fjor, med Holmegaard vannglass i fast tradisjon. 

Julekolleksjon Ha en fortsatt fin dag 😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg