Den store vaskedagen

Rengjøring av badet

 Tips: vask kranene og speilet med en klut med barberskum. Barberskummet sørger for at det ikke kommer dugg på speilet når du dusjer, og i tillegg fjerner det vannmerker og kalk fra kraner. vaske badet tips

Kveldens tips: Hell en god dose klorin i toalettet før du legger deg. Toalettet blir hvitt, frest og badet lukter så rent og godt i morgen tidlig. Og ikke glem søppelbøtten om du har det på badet. Søppelbøtter er grobunn for mye bakterier. 

I dag kastet jeg dobørsten på alle badene. Det er virkelig noe av det ekleste jeg vet. Men det er så godt å få på plass helt splitter nye. 

vaske badet tips

Dyner og puter har hengt til lufting ute og nå er julen ryddet og vasket ut. Så lyst og minimalistisk det blir i stuen når man rydder ut julen?

Nå venter jeg bare på en puff jeg har bestilt fra HAY design. 

Håper du har hatt en fin dag i dag♥ Her skal det skrelles poteter og gulrot til i morgen. Jeg har senvakt i morgen så da må alt være klart på forhånd. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg