Det hjelper å gå en kveldstur

annonselenke hm



God lørdag ♥ 

Denne uken har jeg lagt meg til en ny vane. En vane om å la bilen stå. Så nå er det rask gange uansett hvor jeg skal om dagen.

Det er jo i tillegg en perfekt måte for oss mødre å være sosial på. Å lage avtale om kveldsturer med venninner. I dag har jeg allerede tilbakelagt noen kilometer på joggetur, så nå er det tid for å nyte solen. 

 

Sommerfavoritter fra hm.

Jeg tenkte å vise mine favoritter i sommergarderoben. 

Sandaler her

Badedrakt flerfarget her

Badedrakt stripete her

Hatt her


De sandalene er mine desidert favoritter. Jeg har ett par som innesko på jobb og ett par jeg bruker ute. Anvendelige sandaler til en billig penge ☀️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg