DIY ansiktspeeling

God søndag til dere! Jeg tenkte å vise dere en hjemmelaget ansiktspeeling i dag. En peeling jeg har brukt selv mange ganger. Den fungerer kjempegodt. Og hva passer vel bedre på en søndag enn litt egenpleie?

Du trenger ♥kaffe ♥olivenolje ♥honning Honning kan sløyfes.

Ta to toppet spiseskjeer med filterkaffe i en skål, og fire teskjeer med olivenolje. Så rører du godt rundt. Om du ønsker en litt mer kompakt konsistens kan du tilsette en halv teskje honning.

Da er du klar for å peele huden. Men merk deg, denne peilingen er noe hard så ikke gnu for hardt. Det beste med denne peelingen er at du får peelet nesa så godt. Og etterpå kjennes huden helt fløyelsmyk ut.

Her er jeg ferdig peelet 😆

Hvis jeg skal anbefale en god dyptrensende ansiktskrem med det samme så bruker jeg denne.

Den beste ansiktskremer jeg har prøvd. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg