DIY halloween

I mitt prosjekt «Halloween på budsjett» så lagde jeg i dag et Halloweenskilt for å ha utenfor ytterdøren. Jeg fant en gammel steinblokk som var i huset vårt da vi tok over huset. Den ble av tidligere eiere brukt til å ha på gulvet ved siden av vedovnen. Jeg ønsket ikke å ha den i stuen selv, så jeg har oppbevart den i garasjen midlertidig i tilfelle den kunne brukes til noe senere. Og det kunne den nå!

Du har sikkert sett sånne skilt utenfor amerikanske hjem til halloween? Malingen er en hobbymaling vi hadde fra før, så brukte jeg fingeren til å skrive.

Jeg gjorde et kjapt oppsett utenfor i dag bare for å vise hvordan jeg tenker. Kanskje finner du en gammel plate til en skapdør eller noe annet som kan males? Det er bare å lete gjennom loft og garasjer, så dukker det opp =)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg