DIY julelys

Fremgangsmåte for hvordan du enkelt kan lage koselige julelys

Det første du gjør er å finne deg et fint grantre. Tips: ta med saks og hansker, grenene stikker. Finn frem noen fine flasker (jeg kjøpte mine på IKEA) og putt grenen oppi. Så setter du lange stearinlys på toppen.

diy julelys

DIY julelys

Du må kanskje tilpasse størrelsen på lyset, mine var for tykke.

Er de for små kan du bruke litt sølvfolie rundt nedre stykket på lyset.

DIY julelys

DIY julelys

Så enkelt lager du fine julelys.

Flasker og lys er fra IKEA.

2 kommentarer
    1. Veldig fint 🙂 Dette skal jeg gjøre selv. Men tror jeg skaffer noe kunstig granbar, så holder det seg fint. Skal lage en romduft med granbar til badet, og en med ingefær og mandarin til stuen. Tenker det blir god julestemning <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg