En sommerdag midt på høsten

God lørdag fra Hitra. Her er det blå himmel og vindstille i dag. Det ble plutselig en sommerdag midt i høstværet. Jeg hadde jo pakket bilen full med luer, hals og votter. Det ble i allefall en positiv overraskelse. Så nå ligger jeg på terrassen i singlet og leser hytteblad. 

Jeg elsker interiørmagasiner. Så mye inspirasjon å hente.

Vet du forresten at det er kaffens dag 1. oktober? Kaffe har faktisk en egen dag. Og i morgen er det fårikålens dag. Når vi først er i gang så er det kanelbollens dag 4. oktober 😄

Hvis du vil følge meg på Instagram så heter jeg hanneshome. Med en S. her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg