3 familieaktiviteter å gjøre i helgen

God fredag og god helg. Gradestokken viser fortsatt høye temperaturer over store deler av landet, så jeg håper du koser deg om dagen.

Her er tre tips til aktiviteter du kan finne på med familien din i helgen

 
☀️Utekino. Har du en macbook eller nettbrett med tilgang til Tv2 sumo eller Netflix? Tenk så koselig det er å ta med et pledd og litt popcorn for å se en film sammen ute? Utnytt at kveldene er lyse selv når klokken har passert midnatt og lag en skikkelig utekino. Denne aktiviteten har jeg planlagt for søndags kveld her hjemme og jeg gleder meg allerede. Det er meldt 30 grader, så jeg tenker temperaturen er helt perfekt når klokken bikker 18:00. 
Familieaktiviteter sommer

☀️Lag en saftstasjon. Med hjemmelagde plakater, planker, papp og maling kan barna “selge” saft til hyggelige naboer som tørster i varmen. Hvem av oss som er født på 80 og 90-tallet har vel ikke stått bak en hjemmelaget saftstasjon i barndommen?

☀️Gå en tur langs strandkanten. Blir det mer ferie og sydenfølelse enn å kjenne sand mellom tærne? Ta skoene i hånden og vass føttene i vannet mens dere går en koselig familietur. Kanskje får du tatt noen fine bilder samtidig? Den klassiske -sparke vann opp i luften- og fang øyeblikk med barna på kameraet.

Nyt helgen ☀️

4 kommentarer

Siste innlegg