Favoritter fra Design Letters

Inneholder annonselenker


Jeg har vært fan av design letters fra Arne Jacobsen lenge, men nå synes jeg han virkelig har kommet med en fin serie med kopper.

Hvor fint er det ikke med disse fire koppene i vinduskarmen med svibel oppi i desember? 🎄

Så klassisk og enkelt i svart og hvit.

Design letters jul

Kopp med X HER  HER HER HER

 

Jeg elsker også disse personlige koppene. Får faktisk aldri nok av kaffekopper med motiverende ord på. Si det med koppen.

Design letters

Kopp med love HER 

weekend HER

hello HER

hey HER

work HER

pause HER

 

Hva synes du? Og har du en favoritt? ♥

3 kommentarer
    1. Finnes de med norske ord? Alt jeg ser av kopper er med engelsk, selv har jeg foretrukket å fått det på norsk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg