Filmtips for de minste

Det er mulig dette filmtipset kommer litt two-thousand and late, men jeg må tipse om filmen likevel. 

Filmen ligger ute på NRK sine nettsider nå, og frem til 5. juni i år.

Knutsen og Ludvigsen og den fæle rasputin

Filmtips små barnFilmtips for barn og voksne

Knutsen og Ludvigsen og den fæle rasputin er en norsk animasjonsfilm om to fyrer som bor i en tunnel. Og har en grevling i taket. 

Og med sine kav trønderske og rappkjeftete replikker er denne filmen komisk for både voksne og barn. Til og med mannen min ler godt av flere av replikkene, og jeg må innrømme at jeg gjør det samme selv. 

I filmen får du høre kjente sanger som: Kanskje kommer kongen, grevling i taket, God morgen Norge og eg vil te Bergen. 

Anbefales virkelig som en fin familiefilm. 

2 kommentarer

Siste innlegg