#Freebritney

Jeg har hatt så god tid de siste dagene her på hytta at jeg har satt meg inn i Britney-saken som florerer i media om dagen. Og jeg henger meg med på hashtagen “Freebritney. Det er ubehagelig å lese alt som blir skrevet og dokumentert med bevis. At hun til og med ble tvunget til å endre sangstemmen sin av plateselskapet. Hun får ikke bestemme noe i sitt eget liv. Det kan selvfølgelig være at mye ikke er sant, men en titt på instagrammen hennes viser en stor forandring bare de siste to årene.

***

På podcasten topp 3 rangerte de topp 3 undervurderte produkter denne uken. Og noe som virkelig er undervurdert om sommeren er å sende postkort! Så har du litt ekstra tid anbefaler jeg å sende postkort til noen. Det er så koselig å få i posten.

Hver ferie har jeg en tradisjon om å kjøpe en kjøleskapsmagnet fra det stedet vi har feriert, så i år kom denne magneten opp på kjøleskapet. En fin tradisjon for å huske hvor vi har vært.

Nå skal vi nyte nest siste dag av ferien vår før vi reiser hjem igjen i morgen. Ønsker deg en god lørdag♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg