Få et hjem som lukter godt

Ønsker du et hjem som lukter godt?

Personlig så elsker jeg alt som lukter godt og er alltid på søken etter gode duftpinner, duftlys eller en velduftende bodylotion.

Og nå har jeg funnet min favoritt innen romduft i huset som jeg ønsker å dele med deg. 

God lukt i huset

Lag din egen romduft

Fyll en tom sprayflaske med lunkent vann. Deretter heller du litt tøymykner oppi (jeg valgte lukten sommerfrisk) og tilsett til slutt litt sitronsaft. Rist flasken godt.

 

Nyvasket hus

Nå på fredag tok jeg helgevasken og luftet ut godt i hele huset. Deretter sprayet jeg noen spruter med blandingen nede i hallen vår.

Det lukter helt himmelsk nede i hallen vår nå om det er lov å si det selv. 

God lukt i huset

Ikke overdriv

Første gangen jeg prøvde blandingen var jeg så fornøyd med egen duft at jeg overdrev sprayingen.

Nå nøyer jeg meg med to sprut om gangen og det holder for noen timer. 

Og du, si gjerne i fra om du har en favoritt innen tøymyknere.

Ren lukt i hjemmet (video) se her

Duftpinner fra Rituals her

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg