Hagemøbler Slettvoll

Hagemøbler fra Slettvoll

Om våren, i perioden mars/april kommer hagemøblene i butikkene, og jeg gleder meg like mye hvert år til å se årets kolleksjon.

Så for å korte ned ventetiden på årets kolleksjoner legger jeg ut noen inspirasjonsbilder med hagemøbler.

Alle bildene er tatt av meg i 2019.

Her kommer inspirasjonsbilder med hagemøbler fra Slettvoll.

Hagemøbler Slettvoll

Hagemøbler Slettvoll

Jeg virkelig elsker den sittegruppen her.

Den boksen på bordet med de små perlene utenpå er kjempefin for oppbevaring av nøkler og lommebøker samtidig som den gjør seg godt som interiør.

Hagemøbler Slettvoll

Hagemøbler slettvoll

Gode romslige stoler som er gode å sitte i og elegante på terrassen. 

Hagemøbler Slettvoll

Enkelt hagemøbel som passer perfekt for rolige morgener med en kaffekopp og en lett frokost. 

Hagemøbler Slettvoll

 

For bærekraftige hagemøbler se her

Inspirasjon sommerhytte se her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg