Helgebukett og egenpleie

Reklame |

Innlegget inneholder annonselenker
Helgens bukett ble rosa roser. Roser gir en ekstra god følelse når det er helg. Nyvasket hus, tente lys og roser. Vi skal snart avgårde på skøyter nå, men som overskriften sier, la oss ha litt fokus på egenpleie. Jeg elsker når jeg setter av tid til egenpleie, og spesielt på søndager så gir det en ekstra boost for ny uke.

Her er mine personlige favoritter. Bildene er tatt av mine egne produkter som jeg har kjøpt selv.
Å smøre meg inn med en bodylotion som lukter godt er noe av det beste jeg vet, og her har jeg en klar favoritt. Denne får jeg faktisk kompliment for lukten hver gang jeg har den på.
Bodylotion fra Elisabeth Arden her
Når vi først er inne på god lukt så må vi  innom duftlysene fra Voluspa. Jeg har et duftlys på to av badene her hjemme, og ingenting slår følelsen av et nyvasket bad med dempet belysning og duftlys. Jeg varierer noe på lukt her, men nå om dagen er det denne det går i.
Duftlys fra Voluspa her
En av de viktigste faktorene for at jeg skal føle meg vel er tennene. Det er vel kanskje derfor jeg valgte å ha invisalign tannregulering i voksen alder. Men rene tenner er et blikkfang, og jeg liker å bruke disse stripsene. De har jeg brukt i mange år nå, og er like fornøyd.
 Iwhite tannbleking her
Håret blir utsatt for mye slitasje, og da hjelper det med en god hårkur innimellom. Jeg har hvertfall funnet min favoritt innen hårkur, og sverger til denne.
Hårkur fra Redken her
Selvbruningen her har jeg snakket om før, men vi skal vel være ærlige. Den må med når jeg snakker om egenpleie. Min absolutte favoritt innen selvbruning og egenpleie (rett bak tannbleking.)
Dior selvbruning her
Og tilslutt må jeg bare tipse om lagersalg på Bare minerals foundation. Jeg skal hvertfall klikke hjem noen mens det er salg.
Bare minerals her

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg