Helgestemning og team Ingebrigtsen

God fredag og god helg! Helgestemningen har lagt seg her i huset. I kveld blir det rolig kveld med fyr i peisen og gullrekka på TV. Vi har nettopp sett Ingebrigtsenbrødrene løpe i mål, klare for VM-finale på mandag. Så spennende! Det kommer jo faktisk ny sesong med team Ingebrigtsen snart også. Som jeg gleder meg, jeg digger Gjert.

I morgen tidlig kjører vi til hytta på Hitra. Sjøluft, båt og sol, jeg gleder meg. Når det er ungene som er pådrivere så er det bare å henge på. 

Nyt fredagskvelden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg