Hjemmelaget peeling og sommerfavoritter

annonselenke kicks


Jeg har vist denne hjemmelagde peelingen tidligere. Men siden det er sommer og snart ferietid så er det på høy tid å gjøre noen forberedelser for huden. 

Hjemmelaget peeling

Hjemmelaget peeling

♥kaffegrut   ♥matolje 

Neste gang du trakter deg en kopp kaffe bør du avse noe av kaffegruten til en god peeling. Ha kaffegruten i en skål og bland inn en liten mengde matolje. Da sitter du igjen med en helt perfekt peeling til huden.

Personlig liker jeg denne peelingen godt, og huden kjennes silkemyk når du er ferdig.

 

Sommerfavoritter

Her er mine favorittprodukter nå i sommervarmen.

♥Solpudder med rouge og highlighter fra Terracotta her.  Jeg elsker det. Det gir så fin glød. På bildet lengre ned får du se fargene i pudderet. Jeg bruker farge nummer to hver dag, og tilføyer glød fra highlighteren om kvelden. 

♥Rituals crackling body mousse. Nedkjølende, lett og velduftende lotion. Perfekt og kjølende til huden uten å være klissete. 

♥Labello lipgloss. Fin farge til leppene som samtidig gir god fuktighet. 

♥Sunsilk deodorant med lukt av kokos. Esker den, elsker lukten. Lukten av sommer. 

Fineste solpudder i sommer her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg