Høst i stuen

Det har blitt så lunt og koselig i stuen nå etter at vi fikk opp lystreet. Jeg har sett meg ut et større tre også, som skal stå ved vinduet nede i gangen.

Det er fra Europris det også, og passer så godt foran store vindu. I tillegg er lyspærene varmhvit.

Høststemning 🍂

Fremgangsmåte for lysene med gran finner du HER

Her om dagen lagde jeg forresten et matbrett for fugler som jeg har malt ferdig nå. Når malingen har tørket skal jeg komme meg ut og kjøpe fuglefrø, så da håper jeg det kommer mange småfugler når snøen legger seg.🦜 Det kommer bilder i løpet av uken om dere vil se.

Ha en fin dag videre 🍂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg