I april måned

I april…

Fikk jeg meg en ny MacBook air. I rosegull. Og føler meg mer motivert til å komme med tips til småbarnsforeldre med dette gode redskapet. 

MacBook rosegull

 

Var jeg på corona-bil-date. Det var kjempehyggelig å møtes på Mc Donalds og ta en drive thru-kaffe. Parkere bilene ved siden av hverandre, rulle ned ruten og skravle i vei.

Trent fotball med ungene på egen hånd. Jeg fikk vist noen ballkunstner selv også. Nærmer seg 20 år siden sist.

Feiret utebursdag. Og det ble en kjempesuksess. Det tror jeg vi kommer til å gjøre igjen.

Prøvd vegansk sushi. Det var godt, men litt tamt kanskje? Det var ikke middag med mye næring i hvertfall.

 

Vi feiret påske og var på flere skiturer.

Vi har spilt mye bordtennis. Bursdagsgaven til 6-åringen i mars var et bordtennisbord, og det kunne faktisk ikke passet bedre med et bordtennis-bord stående hjemme i denne måneden.

Vært en dagstur på hytta for å fiske og nyte sjøluft og sol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg