I Bergen by

Hei fra Bergen. Nå sitter jeg og ungene på hotellrommet med frokost-TV på skjermen mens vi venter på bestefar. Eldstegutten sitter og krysser ut en ønskeliste fra en lekekatalog, og der krysses det av på det aller meste, haha. Men det er jo så koselig å ønske seg i stedet for å få alt rett i fanget hele tiden. Jeg tror en del av julemagien til barna forsvinner om vi ikke gir de gleden over å ønske seg noe. 

Var også innom Name it på Åsane senter i går og fant matchende antrekk til guttene der. Med marineblå bukser til.

Å ta bilde på et hotellrom er tilnærmet umulig. Hei gulvteppe.

I dag går turen til akvariet her i Bergen. Jeg håper på et møte med mine favorittdyr der, nemlig pingviner. Det er bare verdens kuleste dyr. 

Vi snakkes igjen senere i dag. Jeg skal ta med meg kameraet ut i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg