Julebord

I morgen er det duket for julebord på Copperhill i Åre, og jeg må innrømme at jeg har litt forventninger til Copperhill hotell. Jeg gleder meg til å ta bilder og vise masse julestemning her inne.

JulekjoleSneak peek på kjolen

Sko julebordSneak peek på sko

  Forresten, hvis du skal arrangere et julebord og trenger å sprite opp stemningen så er denne festleken kjempegøy:

♥Lever ut lapper ved inngangen til noen få utvalgte. Alle som mottar en lapp får forskjellige beskjeder. Feks: du skal reise deg tre ganger i løpet av kvelden og ta en skål, du skal breke som en sau fem ganger i løpet av kvelden (den lappen fikk jeg på et julebord en gang.) Det ender opp med å bli veldig komisk.

I kveld blir det taco, gullrekka og prepping til julebord.

 Ha en fin fredag 🌟

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg