Julestemning i Åre

God søndag ♥

Jeg elsker hvordan lagrene med energi fylles etter sosiale dager med fine mennesker. Kanskje det at jeg ikke drikker alkohol har en innvirkning på fullt energilager? For da klokken ringte 08 i morges angret jeg på at jeg ikke hadde med treningstøy, og det er kanskje ikke det vanligste å angre på etter et julebord? hehe 

Da vi gikk en tur i Åre sentrum i dag, kom jeg over to helt nydelige juledekorasjoner. Et kjempefint juletre og en søt liten lekebutikk. Jeg har så lyst til å utvide julelandsbyen min i år. Kanskje jeg skal vise frem julelandsbyen på bloggen en dag? 

Ønsker deg en fin søndag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg