Julestemning i huset

God lørdag! Siste dagen før det er advent 🌟

Jeg fant faktisk et lite juletre da jeg var på loftet her om dagen. Det er et gammelt tre, og selv om den nedre delen var knekt så passet treet fint oppi en stor blomsterpotte.

Julestemning

Denne kroken har allerede blitt en ny favorittplass. Det er jo mellomstasjonen mellom stua og kjøkkenet.

Julestemning

Husker du forresten innlegget mitt fra i går med ønske om en snøfreser? Før jeg i det heletatt rakk å starte dagen i dag hadde mannen vært ute og handlet en splitter ny snøfreser. 

Julestemning

Jeg liker spesielt at han har måkt for hånd TO meter, før han har snudd og satt seg i bilen. 

Julestemning

Jeg skal ærlig innrømme at det var livets gave nå på vinterhalvåret, til tross for prisen. 

Nå må vi komme oss ut og nyte snøværet. Ha en fin dag 🌟

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg