Leker fra 90-tallet

For alle som hadde barndom og skolegang på 90-tallet er det mye å mimre tilbake til.

Likevel ser jeg at mange av de produktene vi fikk oppleve på 90-tallet er gjeldende i barndommen til barna våre også. 

Derfor har jeg laget en liten liste med produkter som hører 90-tallet til. 

Produkter som våre barn også får oppleve:

♥Mobilspillet Snake. Snake har jeg lastet ned som app på telefonen, og faktisk så synes eldste guttungen at det er gøy. Jeg var så god på det spillet! 

♥Crash bandicoot. Både super Mario bros og crash bandicoot er på nintendoen vår. Og Donkey Kong så klart. Like gøy som før.

♥Sticky hands. De slimete hendene du kaster fremover så den fester seg i gulv og bordplater.

♥Bamsedrikke. Noen steder selges de fortsatt. De klassiske drikkeflaskene som er formet som en bamse. Med rød saft.

♥Bilbaneteppe. Bilbaneteppe har vi som teppe på det ene barnerommet.

♥Å se i leketøyskatalogen. Jeg synes det er så fint for barn å kjenne på følelsen av å ønske seg noe. Sitte å bla i en katalog og sette et merke rundt det som skal på ønskelisten. 

♥Fiskespillet. Batteridrevet fiskespill med fisker som roterer rundt på brettet. Målet er å få opp fiskene med en fiskestang.

Blandabrus. En sjelden gang går jeg med på blandabrus. Klassisk blanding mellom Cola og Solo. 

 

Flere minner jeg husker godt 

♥Shampoo Herbal essences.

♥Parfymen Tommy girl, Laura Biagotti og Cool Water.

♥Lipsmacker og juicy lips.

♥Plakater på rommet av boyband.

♥Minesveiper

♥Nøkkelringer med glassmokker og diamanter

♥Fargerike perler på sykkelhjulet. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg