Lekestuen i hagen

Lekestue
Lekestue i hagen

Jeg vet ikke helt hva jeg forestilte meg da jeg ordnet med lekestuen i hagen. Jeg var i hvertfall ved godt mot da jeg tok med en skjøteledning ut og støvsuget den nøye innvendig, vasket veggene med grønnsåpe og ikke minst malte den hvit både utvendig og innvendig. Lekestue i hagen

Lekestue i hagenLiten sittegruppe, lekekjøkken med små fat stablet oppå hverandre, og grytekluter hengende over vasken som en siste liten touch. Og to små blomsterkasser på den lille verandaen.
Lekestue i hagen

«Her kan ungene leke i ro og mak mens jeg nyter en kopp kaffe og observerer»Lekestue i hagen

I realiteten har halve sandkassen blitt dratt med inn, servanten til lekekjøkkenet er borte og blir brukt som bøtte, og i vår latskap har kantklippere og andre redskap havnet i lekestua for så å lukke igjen døra og ha det «ryddig i hagen.»

Helt krise gjørmete kaos.

Så denne uken skal det gjøres et nytt forsøk, og denne gangen med realitet inn i bildet. Og med en batteridrevet bordlampe så lekestuen kan brukes om kvelden også.

Også falt jeg helt for denne flaggstangen.

Fra nettsiden her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg