Nostalgisk julepynt

Inneholder annonselenker


Noe pynt varer i årevis og ender opp med å bli nostalgiske. Og for meg er Jesusbarnet i krybben en julepynt jeg husker så godt fra jeg var barn. Nå er sønnen min på 5 år opptatt av Jesusbarnet som snart har bursdag, så han har fått en egen stall med Josef, Maria og barnet i krybben.

I tillegg husker jeg så godt fyrstikketui som vist nedenfor. Og misteltein har vi vel alle et forhold til etter The julekalender? Alt dette har kommet tilbake igjen i butikkene.

Her er en samling med julepynt med nostalgi 

Nostalgisk julepynt

 

Julekrybbe her

Bilderamme i gull her sølv her

Kalenderlys her

Snøkule med rød bil her

Fyrstikkbeholder i messing her

Misteltein her

Englespill med reinsdyr her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg