Ny life hack

Jeg oppdaget en ny life hack for meg selv i kveld. Å varme opp sengen med hårføneren før jeg legger meg om kvelden.

At jeg ikke har tenkt på det før?

Var kanskje litt desperat da jeg trakk ut alle ledningene på hjemmekontoret til samboeren for å ta med meg skjøteledningen på soverommet. Men livet nå i januar ble faktisk ti hakk lettere nå.

Dager som dette kompenserer godt for denne kalde måneden i det minste.

Trivial pursuit junior

Kvelden er tilbragt på skøytebanen som (tilsynelatende)resten av Norges befolkning, og nå er jeg klar for en ny uke i morgen. Det håper jeg du også er!

God kveld♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg