Ny parfyme fra Rituals

Da jeg kjøpte Rituals sin julekalender fikk jeg med to prøveparfymer på kjøpet. Jeg elsker når jeg får prøve nye produkter på den måten. Og den ene av parfymene har vist seg å bli en ny favoritt. 

Rituals parfyme

Jeg skal ikke skryte på meg å være noen stor parfyme-kjenner, for etter at jeg fikk barn har jeg nesten ikke brukt parfyme. Inntil nå, nå bruker jeg parfyme daglig.

Rituals parfyme

Den gule til venstre er en unisex-parfyme og ble litt for maskulin etter min smak. Men den til høyre derimot. Rose de Shiraz heter den.

Rose de shiraz 

Ikke så lett å ta bilde av en tester-parfyme. Men det er i hvertfall et tips om du er på parfyme-jakt, lukt på Rose de Shiraz fra Rituals. Den lukter så godt!  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg