Organisering av pålegget i kjøleskapet

Organiser pålegget i kjøleskapet 

Er det noe jeg synes er utfordrende så er det å holde orden i kjøleskapet. Det brukes jo tross alt av en hel familie daglig.

Måten jeg har valgt å holde orden på pålegget i kjøleskapet var å gå til innkjøp av en freshbox.

Jeg kjøpte min på Obs, og er så langt veldig fornøyd.

Organisering av pålegg

Organisering av påleggOrganisering av pålegg

Det er så lettvint når du skal smøre matpakker å sette frem freshboxen med det pålegget det går mest av.

Jeg liker å kutte opp litt frukt og grønt som jeg enkelt kan legge i matpakken om morgenen i tillegg.

Til tuber som skinkeost og kaviar, har jeg en egen gjennomsiktig boks. Det samme har jeg valgt å gjøre til yoghurter.

Organisering av pålegg

Syltetøy og annet på glass har plass i øverste hylle, og grønnsaker i kjøleskapets grønnsaksskuff.

På den måten er det enkelte å ha god oversikt og holde orden i kjøleskapet.

Freshboxen kan fint kjøres i oppvaskmaskinen innimellom.

For vask og organisering av kjøleskapet se her

For tips til matpakken se her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg