Organisering i skuffer på badet

Organisering av baderomsartikler

 

Å holde orden i skuffer og skap er godt for sinnet ditt. Det heter seg at et ryddig hjem gir et ryddig hode, og det tror jeg mange kan kjenne seg igjen i.

Nå tenkte jeg å vise hvordan jeg liker å organisere i mine skuffer på badet.

Skuff nr 1

Organisering på badet

I øverste skuffe har jeg en bestikkskuff for å holde orden på alle småting som neglesaks, barberhøvler etc. Bestikkskuff har jeg brukt i årevis på badet og synes det fungerer kjempegodt. Denne er fra IKEA. 

Skuff nr 2

Organisering på badet

I neste skuff samler jeg hårprodukter og sminke. Jeg liker å skille mellom fast sminke og flytende sminke i hver sine bokser. For meg er det den mest oversiktlige måten å oppbevare sminke på.

Skuff nr 3

Organisering på badet

I denne skuffen har jeg alt i fra bodylotion til solkrem i en og samme boks. Jeg elsker bodylotion. Akkurat nå er rituals ayurveda favoritten. Så god!

Skuff nr 4

Organisering på badet

I den siste skuffen oppbevares hudpleie, hårføner og rettetang. Og ja, jeg bruker nattskinner på tennene ✌🏻 haha

 

For organisering i stuen se her

Oppbevaring av sengetøy se her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg