Organiseringsbokser

Reklame |

Den beste måten å holde orden i huset er å kjøre alt på sin plass-prinsippet.

Og for å la alt ha sin plass må man også ha nok oppbevaringsmuligheter.

Selv planlegger jeg i disse dager å organisere bedre hvordan jeg oppbevare tørkerull, vaskemiddel og tøymyknere så jeg har mulighet til å handle mer på salg og bruke økonomien mer fornuftig på forbruksvarer. 

Men på snakk om organisering, så kom jeg over disse fine boksene til en billig penge fra HAY. 

Organiseringsbokser

Organiseringsboks offwhite her

Organiseringsboks nougat her

Organiseringsboks lime her

Organiseringsboks lavender her

 

Boksene er praktisk til oppbevaring av frukt, matvarer i kjøleskapet, små leker, tegnesaker, nøkler og andre småting. 

Disse boksene fra HAY er i tillegg så fine at de fint kan stå fremme i en hylle, og de kan stables oppå hverandre i de ulike fargekombinasjonene. 

Hva jeg foretrekker å organisere i bokser

Personlig liker jeg å organisere lyspærer, batterier, penner, hobbysaker, posesupper og andre tørrvarer i ulike oppbevaringsbokser.

Familiens passbøker oppbevares også i bokser for å alltid holde orden på dem. 

 

 

For oppbevaring i kjøleskapet se her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg