På hotell er jeg den som

På hotell er jeg den som

Vasker toalettet med shampoo og vann. Og denne gangen klaget på rengjøringen av toalettet i tillegg. Det er kanskje et minstekriterie på et hotell at toalettet er godt nok rengjort? 

-Vasker badekaret med dusjsåpe. Før pleide jeg å dusje med slippers også, men det har jeg sluttet med.

-Sover med singlet og tights i frykt for å komme borti madrassen. Jeg kan fortsatt huske den gangen i syden da jeg våknet om morgenen og innså at jeg hadde brukt sengeteppet som dyne. Den følelsen. 

Jeg vet ikke hva som skjer med meg når jeg går inn på et hotellrom, skulle tro det var infisert med noe helt umenneskelig, haha. Men sånn ellers så koser jeg meg,altså 😆

I dag har vi vært i akvariet i flere timer. Det er jo helt perfekt å dra dit en hverdag på formiddagen. En veldig koselig plass for både barn og voksne.

På veien tilbake dro vi innom et koselig lite julehus som bugnet over av julepynt.

Så mye fint der🎄 Jeg klarte utrolig nok å ikke kjøpe noe, men det spørs om det ikke blir en tur innom på lørdag også 😆

Ha en fin torsdags kveld 💛

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg