Rimelige blinkesko til barn

Inneholder annonselenker


Når jeg hører ordet vår ser jeg for meg hestehov, dongerijakke og sneakers. Sykler som står parkert i gårdsplassen og fugler som kvitrer. Lukten av grill. Vel vitende om at vi har hele sommeren foran oss. 

Vårsko

Finnes det større vår-lykke for barn enn å ta på seg blinkeskoene etter en lang vintersesong? 

Rimelige blinkesko barn

Blinkesko blå HER   Blinkesko rosa HER     Blinkesko hvit HER

 

På H&M får du fine blinkesko med LED-lys til under 300 kroner. Og er det èn ting jeg har lært meg når det kommer til barn og sko, så er det at skoene blir brukt som bremser. Bremser for å bremse ned farten på sykkel og sparkesykkel, som har slitt ut tuppen på skoene etter en sesong. 

Derfor går jeg for vårsko som er rimelige.

 

5 tips for å forberede hjemmet ditt til vår allerede nå, se her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg