Robotstøvsuger anbefaling i 2020

 

Inneholder annonselenke


Robotstøvsuger 2020

Å starte dagen med en kopp kaffe og sette i gang robotstøvsugeren fra appen på telefonen har blitt en ny hverdag her hjemme.

Kaffe og rene gulv er min oppskrift for den beste starten på dagen. 

Og hvorfor er jeg så fornøyd?

Fordi den ikke bare støvsuger, men den mopper gulvene våre i tillegg. Altså, er det virkelig?

Robotstøvsugeren fikk vi i julegave av mine foreldre. Den finnes HER.

og heter Xiaomi Roborock s50.

Robotstøvsuger anbefaling i 2020

 

Xiaomi roborock vant best i test-kåring som du kan lese her

Jeg var faktisk forberedt på en stor ladestasjon til støvsugeren, så da vi fikk den ble jeg positivt overrasket. Ladestasjonen er like liten som dette.

Robotstøvsuger anbefaling i 2020

En robotstøvsuger som anbefales på det sterkeste.

 

Tips for å holde hjemmet ryddig se her

Tips for å fjerne tusjmerker fra veggen se her

4 kommentarer
    1. Har en sånn hjemme, guds gave til en travel Mamma. Elsker når den støvsuger mens jeg er på jobb. Lykken er å komme hjem til støvsugd og moppet gulv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg