Servise for 12 personer

Å velge ut middagservise er et stort valg å ta, og et valg man tar for mange år frem i tid.

Jeg tenkte å vise dere serviset mitt i dag. Et middagsservise til 12 personer. Jeg var så heldig å få servise av mine besteforeldre for noen år siden, og jeg er så utrolig glad i det. 

Rosenthal middagservise

Dette serviset heter TAC Gropius skin platin. 

Jeg valgte å blande to serviser fra Rosenthal. På bildet ser du en potetskål og to sausnebb. Jeg elsker detaljene på hankene til TAC Gropius.

Rosenthal middagservise

Dette serviset heter Rosenthal studio-line og er helt klassisk enkel med gullkant.

Rosenthal middagservise

Tallerken for 12 personer stablet i skapet. Jeg mangler fortsatt dekketallerkener fra TAC. De ser sånn ut. 

Rosenthal middagsservise

4 kommentarer

Siste innlegg