Sminke til julebordsesongen

Reklame |

Sminke til julebordsesongen

Sminke julebord

Den desidert beste foundation jeg har prøvd, og som jeg også bruker nå er Chanel aqua vitalumiere. Den er dessverre ikke så lett å få tak i i Norge. Men du kan notere deg navnet til neste gang du skal ut og reise. Det er virkelig den aller beste.

Når det kommer til solpudder sverger jeg til Estee Lauder sin her. Jeg bruker fargen medium. 

Sminke julebord

Når det kommer til øyenbryn elsker jeg kittet til Wet n wild. Jeg bruker fargen Ash blonde. Selges blant annet her

Sminke julebord

I selvbruning er min store favoritt Dior sin her

og for ansikt her

Til håret er jeg avhengig av volumet fra tørrsjampo. Hvis du er blond anbefales tørrsjampoen med lilla pigmenter for en kaldere look her

Jeg som for tiden er mørk i håret sverger til denne

Sminke julebordet

Til leppene er Dior sin pleiende leppebalm med lys rosafarge min absolutte favoritt. Finnes her

Sminke julebord

Kanskje fikk du noen tips før julebordsesongen. Det er bare synd den foundationen ikke er så lett å få tak i. Noen som vet hvor den er å få tak i kanskje?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg