Temafest Hollywoodbursdag

   Inneholder annonselenker


Som jeg har nevnt før så elsker jeg å arrangere temafester for ungene, og da jeg fylte 30 år og inviterte mine nærmeste venninner til fest så måtte det selvfølgelig bli en temafest. Og temaet ble Hollywood. 

Temafest Hollywood

Hollywood festRød løper hører Hollywood til og ble rullet ut ved inngangspartiet. En liten fotosession på rød løper må jeg innrømme at det ble, haha. Hvem blir ikke glad av å gå på løperen. 

Hollywood festHelium kjøpte jeg for å ha ballonger på hver side av den røde løperen (som vist på bildet under.) Men den endte opp med å gå på rundgang rundt bordet. Det er første gang jeg har inhalert helium, og det må være noe av det gøyeste jeg har vært med på. Det ble mange fine bursdagssanger med heliumstemme😄 

Hollywood festRød løper HER og ballonger HER

Hollywood festVIP-bånd HER

Alle gjestene fikk utdelt hvert sitt VIP-kort ved inngangen. Man får det ikke gøyere enn en lager selv, eller? Det setter i hvertfall stemningen med en gang. Hollywood fest

Hollywood festWalk of fame bordbrikker HER

Jeg kjøpt walk of fame bordbrikker og la utover gulvet med navnene til gjestene på. 

Hollywood fest

Hollywood festJeg serverte Tapas som er det beste jeg vet. (Ved siden av sushi.) Jeg bestilte maten fra meny sammen med et ferdig ostebrett som jeg hentet en time før festen begynte. Hollywood festDuk HER og   mikrofon her

Det var et lite bildedryss fra min 30-årsdag med Hollywood som tema. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg