Tips til farsdag

Reklame | annonselenker

Tips til farsdagen 

Tips til farsdag

Søndag 10. november er det farsdag. Dagen vi skal sette litt ekstra pris på alle fedre. For min del min far og samboer. Jeg tenkte derfor å komme med noen tips til farsdagsgaver. 

Nå håper jeg (og tror rimelig sikkert) at min far ikke er her inne og leser. For i år blir det en gi og få tilbake-bok i farsdagsgave. En bok der han kan fortelle sin historie. Jeg skulle ønske jeg hadde en bok å bla i fra mine egne besteforeldre. Du finner boken til bestefar HER  og far HER

 

Krus med Pappa HER

Farsdags tipsToalettmappe HER

 

Farsdags tips

Bok nr 1 HER

Bok nr 2 HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg