Tips til julekalender

Hvert år gleder jeg meg til julekalender. Faktisk så gleder jeg meg mer til kalender enn til selve julaften. Derfor tenkte jeg å tipse om min favoritt.

Julekalender

The body shop kalender

Denne kalenderen fra the body shop hadde jeg for tre år siden. Den største varianten. Kalenderen til The body shop er min favoritt. Den inneholder body butter i ulike lukter, dusjgele som lukter godt, skrubber og sminke. 

The body shop

Denne kalenderen hadde jeg for to år siden. Det er den mellomste størrelsen. Mye av de samme produktene som i den store.  

I fjor prøvde jeg Lancome sin kalender. Den var litt skuffende om jeg skal være ærlig. Kanskje fordi 24 produkter til rundt 700 kroner begrenser seg litt på innholdet. 

 

Hvis jeg skal tipse om en kalender til barn så er kalenderen til Disney den aller beste vi har hatt. Den inneholder 24 klassiske Disneyfortellinger. Vi leser fra de heftene på sengen den dag i dag. Du får mye for pengene med denne kalenderen. Kalender finner du her annonselenke

Det var noen ærlige kalendertips fra meg. Ønsker deg en fin kveld 🍂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg