I form med tabata hjemmetrening

Tabata hver kveld 

Jeg er vel ikke den eneste som gleder meg til treningsstudioene åpner igjen? Men enn så lenge er det heldigvis mange måter å holde formen ved like på. Favoritten min om dagen er tabata. Kort og intensiv trening. Perfekt for travle mødre som i likhet med meg ikke har et eget treningsstudio i kjelleren å gå til.

Tabata trening hjemme

Fra den tiden impulse var åpen.

Treningsvideo

Denne uken har jeg trent tabata med Heather Robertson som instruktør. Det er 4 repetisjoner av hver øvelse, og hele treningen varer i 12 minutter. Intensivt og kort. Link til videoen finner du her

Tabata-app og Spotify-sang

Forresten, hvis du vil lage ditt eget tabata treningsprogram så finnes det tabata-apper som teller ned sekundene for deg, med innlagte pauser etter eget valg. I tillegg er det en god sang på Spotify som heter Kanye West tabatamix.

Tabata trening

 Og favoritten: proteinpudding med sjokolade og vaniljesmak. 17 gram proteiner per boks. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg