De 6 mest populære juleblomstene

Jeg gleder meg til å fylle huset med juleblomster. Nyvasket hus med blomster på stuebordet, ute i gangen og på kjøkkenet. 

Jeg har laget en liten liste med de mest populære juleblomstene. De tre øverste blomstene er mine favoritter. 

Seks populære juleblomster

Amaryllis

Juleblomster

Azalea

Juleblomster

Einer

Juleblomster

Tulipaner

Juleblomster

Julestjerne

Juleblomster

Juleglede

Juleblomst

 

Einer er så fint å pynte med ved inngangspartiet og amaryllis er jo så fin å ha på bordet sammen med adventstaken. 

Hvilken juleblomst er din favoritt?

 

Sette løk til vårblomstene se her

Tips til tulipaner se her

6 kommentarer
    1. Svibler , eller hyasinter som de heter. Jeg elsker de der..jo flere, jo bedre. Lager julegrupper selv med svibler i , julepynt og stas.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg